Управление по образованию Молодечненского райисполком
Государственное учреждение образования «Полочанская средняя школа Молодечненского района»
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
22.04 |
Канструкцыі з чужой мовай, ужыванне,знакі прыпынку |
§21,с.190-200 |
§21,пр.220 |
29.04 |
Кантрольнае сачыненне |
|
Здаць сачыненне на асобных лістах |
01.05 |
Канструкцыі з чужой мовай |
§21,с.180-205 |
Выканаць тэставую работу с. 212-215 |
06.05 |
Кантрольная тэставая работа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
22.04 |
Тэматычная і сацыяльна-філасофская праблематыка сучаснай прозы |
с.234-237 |
с.234-237, адказаць на пытанні с.237 |
24.04 |
Падрыхтоўка да сачынення |
Тэмы: Чалавек- гэта цэлы свет. Агні кахання – вечныя агні. Да чалавецтва – праз свой народ. Паэзія – гэта вясёлкавы мост ад сэрца людскога да мары. |
Напісаць сачыненне на асобных лістах на адну з прапанаваных тэм |
29.04 |
Кантрольнае сачыненне |
|
Здаць сачыненне на асобных лістах |
06.05 |
С. Алексіевіч “У вайны не жаночае аблічча” |
|
Прачытаць твор |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
21.04 |
Употребление знаков препинания в предложениях |
§ 28-31, схематическое изображение правила, упр. 247 (2 абз.), 250 (1-3 пр.) |
§ 28-31, с. 203-210, упр. 247 (1 абз.), 249 (6-8 пр.) 250 (5-7 пр.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
21.04 |
Проза 1970-х - начала 1990-х годов |
конспект с. 277-292 |
В.Распутин "Последний срок", В.Колесник "Я из огненной деревни" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
20.04 |
Паўтарэнне. Выразы і іх пераўтварэнні |
С.218 падручніка, № 1(1), 2(1,3,4) |
С.218, №1(2), 8(1) |
21.04 |
Кантрольная работа “Целы вярчэння” |
|
|
22.04 |
Павўтарэнне. Лінейныя ўраўненні і няроўнасці |
С.194, с.197 – 198 (тэарэтычны матэрыял), № 122(1) на с.233, № 141(1,3) на с.234, № 129(1) на с.233 |
№ 141 (4) на с.234, № 129 (2) на с.233 |
24.04 |
Паўтарэнне. квадратныя ўраўненні і няроўнасці |
С.195, с.198 (тэарэтычны матэрыял), №115(1), 117(1) на с.232, № 143(1) на с.234 |
№ 115(2), 117(2) на с.232 |
29.04 |
Паўтарэнне. Функцыя, яе ўласцівасці і графік |
С.198 – 204, с.252 №266(1,2), 268(3) |
С.252, №266 (3), 268 (4) |
01.05 |
Паўтарэнне. Квадратычная функцыя і яе ўласцівасці |
С. 204 – 206 |
С.251, №258(1,2), 261 |
01.05 |
Паўтарэнне. Перпендыкуляр і нахіленая. Трохвугольнік |
Выкарыстаць для паўтарэння матэрыял па ссылках https://ru.onlinemschool.com/math/formula/triangle/ https://uztest.ru/abstracts/?idabstract=239714 http://math4school.ru/treugolniki.html
|
|
04.05 |
Паўтарэнне. Квадратычная функцыя і яе ўласцівасці |
С. 204 – 206 |
С.204 – 206, №267(3), 269(6), с.252 |
05.05 |
Паўтарэнне. Акружнасць. Акружнасць і трохвугольнік |
Выкарыстаць для паўтарэння матэрыял па ссылках |
|
06.05 |
Паўтарэнне. Функцыя , яе ўласцівасці і графік |
П.2.2, паўтарыць |
П.2.2, №2.14(2,4), 2.17(2,4) |
08.05 |
Паўтарэнне. Функцыя , яе ўласцівасці і графік |
П.2.2, паўтарыць, разабраць прыклады |
П.2.2, №2.13(2), 2.20(2,4) |
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
21.04 |
Традыцыі ў Германіі. Дыялагічнае маўленне. Народныя звычаі. Пісьмовае маўленне |
|
пр. d, с. 205 |
22.04 |
Архітэктура дзвюх краін. Успрыманне маўлення на слых. Гісторыя і сучаснасць. Дыялагічнае маўленне |
|
пр. u, с. 222 |
23.04 |
Германія - мульцікультурная краіна. Маўленне. Іншаземцы ў Германіі.Чытанне |
|
пр. 3, с.236 |
30.04 |
Асаблівасці нацыянальнага характару немцаў. Асаблівасці нацыянальнага характару беларусаў. Успрыманне і разуменне маўлення на слых |
|
пр. 2 (ІІ), с. 230 |
05.05 |
Немцы адчыняюць для сябе Беларусь. Мы ганарымся сваёй краінай. Пісьмовае маўленне |
|
пр. 2а, с. 234 |
06.05 |
Памяркоўнасць і павага - якасці нацыянальнага характару. Чытанне |
|
пр. в, с. 236 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
24.04 |
Сістэма міжнародных зносін |
|
ᶳ 20, выканаць заданні ў рабочым сшытку на ст 108-114 (рабочы сшытак можна знайсці на сайце Aversev.Media) |
08.05 |
Узаемадзеянне краін і народаў ва ўмовах глабалізацыі. Удзел РБ у вырашэнні глабальных праблем |
|
ᶳ 21 выканаць заданні ў рабочым сшытку на ст 115-118, 119-124 ( рабочы сшытак можна знайсці на сайце Aversev.Media) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
22.04 |
Краіны Лацінскай Амерыкі |
|
ᶳ 26, пыт.1-4 |
29.04 |
Абагульненне па раздзеле ІІІ : «Краіны Азіі, Афрыкі і Лацінскай Амерыкі» |
|
заданні на ст.212 |
06.05 |
Фарміраванне біпалярнага свету і пачатак глабальнага супрацьстаяння |
|
ᶳ 27, пыт. 1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание (рабочы сшытак можна знайсці на сайце Aversev.Media) |
24.04 |
Наш край. Абагульненне да раздзела ІІІ: «Станаўленне і ўмацаванне дзяржаўнага суверэнітэту РБ» |
|
выканаць заданні па абагульненню ў рабочым сшытку на ст 86-89 |
01.05 |
Выніковае абагульненне |
заданні па абагульненні ў рабочым сшытку на ст 89-94 |
|
01.05 |
Беларускія землі са старажытных часоў да пачатку ХІІІ ст |
|
|
08.05 |
Беларускія землі ў сярэдзіне ХІІІ – першай палове XVI ст. паўтарыць тэму |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) https://yuramet.blogspot.com/ |
Домашнее задание |
20.04 |
Энергетычная праблема |
Выканаць у сшытку заданне , с. 208 |
§ 26, п. 1-5, с. 208 |
25.04 |
Мінеральна-сыравінная праблема |
Выканаць пр. работу № 6 |
§ 25, п.1-4 |
04.05 |
Палітычная геаграфія і геапалітыка |
Выканаць пр. работу № 7 |
§ 27-28, п. 1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) https://yuramet.blogspot.com/ |
Домашнее задание |
21.04 |
Біясфера і яе межы |
Выканаць у сшытку заданне 4, с. 200 |
§ 45, п. 1-4, с. 200 |
24.04 |
Кампаненты біясферы. Біяхімічныя функцыі жывога рэчыва |
§ 46, п. 1-5, с. 203 |
|
01.05 |
Кругаварот рэчываў у біясферы |
|
§ 47 п. 1-5, с. 210 |
05.05 |
Уплыў гаспадарчай дзейнасці чалавека на біясферу |
Выканаць у сшытку заданне 5, с. 218, п. 3, с. 223 |
§ 49, п. 5, с. 218, § 50, п. 3, с. 223 |
08.05 |
Рацыянальнае прыродакарыстанне |
|
§ 52, п. 1-5, с. 234 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
21.04 |
Пратонна-нейтронная мадэль атама. Энергія сувязі атамнага ядра. Рашэнне задач |
§ 35 (запаўненне СЛС) https://www.youtube.com/watch?v=EPtARG5zYgs |
§ 35, практ. 22 (1) |
23.04 |
Ядзерныя рэакцыі. Законы захавання ў ядзерных рэакцыях. Рашэнне задач |
§ 36 (канспект), с. 219, пыт. 3,4,6 |
§ 36, практ. 23 (4,6) |
30.04 |
Радыеактыўнасць. Закон радыеактыўнага распаду. Альфа-, бэта-радыеактыўнасць, гама-выпраменьванне. Дзеянне іанізуючых выпраменьванняў на жывыя арганізмы |
|
§ 37, 38, практ.24 (2,4), падрыхтаваць паведамленні пра дзеянне іанізуючых выпраменьванняў на жывыя арганізмы (расліны, жывелы, чалавека) |
даслаць выкананыя заданні па тэмах да 05.05 |
|||
05.05 |
Рашэнне задач па тэме "Радыеактыўнасць. Закон радыеактыўнага распаду" |
пр. 24 (2,4,5) |
пр. 24 (1,3) |
07.05 |
Дзяленне цяжкіх ядзер. Ланцуговыя ядзерныя рэакцыі. Ядзерны рэактар. Рэакцыі ядзернага сінтэзу. Самастойная работа |
§ 40, 41 |
§ 40, 41, падрыхтаваць паведамленні па тэмах "Аварыя на ЧАЭС", "Атамныя бамбардзіроўкі Хірасімы і Нагасакі" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
23.04 |
Металы. Хімічныя ўласцівасці металаў |
|
§ 49, 50 |
24.04 |
Агульныя посабыатрымання металаў |
|
§ 52, № 3,4 |
30.04 |
Металы I A, II A, III грцп |
|
§ 53, № 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
20.04 |
Стварэнне гіперспасылак |
Видеоуроки: |
§ 3.2, п. 1, 2 |
25.04 |
Падрыхтоўка відарасаў для Інтэрнета |
Видеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=rupCZu0QF0k
https://www.youtube.com/watch?v=eSAaezNVois
https://www.youtube.com/watch?v=zns8erOgC6U
|
§ 4, п. 1 - 2 |
04.05 |
Паняцце аб каскадных табліцах стыляў |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание (рабочы сшытак можна знайсці на сайце Aversev.Media) |
22.04 |
Эвалюцыя зорак. Нестацыянарныя зоркі |
с. 90-92, №1-5 (рабочы сшытак) |
с.93-96, №1-5 (рабочы сшытак) |
29.04 |
Вячэрнія назіранні (вяснавыя) |
|
|
06.05 |
Наша Галактыка. Міжзоркавы газ і пыл |
с. 97-98 № 2-5 с.100 № 1-3 |
с. 99 №6,7 с. 100 №4-6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
20.04 |
Апрацоўка службовых дакументаў з выкарыстаннем ТП MS Word. Стварэнне дакументаў арганізацыі ў адпаведнасці са СТБ 6.38-2016. Падрыхтоўка да адпраўкі выходных дакументаў. |
|
23.04 |
Апрацоўка службовых дакументаў з выкарыстаннем ТП MS Word. Стварэнне дакументаў арганізацыі ў адпаведнасці са СТБ 6.38-2016. Падрыхтоўка да адпраўкі выходных дакументаў. |
|
25.04 |
Арганізацыя бездакументнага абслугоўвання кіраўніцтва. Апрацоўка дзелавой інфармацыі праграмнымі сродкамі Windows. Падрыхтоўка да адпраўкі выходных дакументаў |
|
30.04 |
Выкарыстанне абслуговых праграм АС Windows. Апрацоўка дзелавой інфармацыі праграмнымі сродкамі Windows. Падрыхтоўка да адпраўкі выходных дакументаў. |
|
04.05 |
Выкарыстанне абслуговых праграм АС Windows. Стварэнне дакументаў арганізацыі ў адпаведнасці са СТБ 6.38-2016. Падрыхтоўка да адпраўкі выходных дакументаў. |
|
07.05 |
Выкарыстанне абслуговых праграм АС Windows Апрацоўка дзелавой інфармацыі праграмнымі сродкамі Windows Падрыхтоўка да адпраўкі выходных дакументаў |
|
11.05 |
Арганізацыя бездакументнага абслугоўвання кіраўніцтва Стварэнне дакументаў арганізацыі ў адпаведнасці са СТБ 6.38-2016 Падрыхтоўка да адпраўкі выходных дакументаў |
|
14.05 |
Арганізацыя бездакументнага абслугоўвання кіраўніцтва Стварэнне дакументаў арганізацыі ў адпаведнасці са СТБ 6.38-2016 Падрыхтоўка да адпраўкі выходных дакументаў |
|
18.05 |
Кваліфікацыйная пробная работа |
|
21.05 |
Кваліфікацыйная пробная работа |
|
25.05 |
Кансультацыя |
|
28.05 |
Экзамен |
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|