Управление по образованию Молодечненского райисполком
Государственное учреждение образования «Полочанская средняя школа Молодечненского района»
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
21.04 |
Знакі прыпынку пры простай мове |
§32,с.163-168 |
пр.236 |
23.04 |
Знакі прыпынку ў сказах з простай мовай |
с.163-168 |
пр.237 |
24.04 |
Знакі прыпынку пры простай мове |
|
Пр.238 |
30.04 |
Маналог. Дыялог. Знакі прыпынку. |
§33,с.170-174 |
§33,пр.243 |
01.05 |
Сказы з ускоснай мовай |
§34,с.174-178 |
Пр.251 |
05.05 |
Цытаты, іх роля ў выказванні, афармленне на пісьме |
с.178-182 |
§35,пр.259 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
21.04 |
М. Танк. Лірыка |
с.195-199 |
Вывучыць верш на памяць (на выбар) |
24.04 |
І. Шамякін “Непаўторная вясна” |
|
Прачытаць аповесць |
01.05 |
І. Шамякін “Непаўторная вясна” |
Праца над зместам |
Скласці характарыстыку Сашы і Пятра |
05.05 |
І. Шамякін “Непаўторная вясна” |
скласці характарыстыку герояў |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
22.04 |
Предложения с разными видами связи |
§ 33, с. 178, упр. 311 |
§ 33, с. 178, упр. 315 |
24.04 |
Предложения с прямой речью. Знаки препинания в предложениях с прямой речью |
§ 34-35, упр. 324 |
§ 34-35, с. 184-190, упр. 328 |
29.04 |
Контрольный диктант |
|
|
01.05 |
Анализ КД. Предложения с прямой речью. Диалог. Построение схемы. |
§ 35, 36, упр. 329 |
§ 35, 36, упр. 334 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
20.04 |
Формула сумы n-першых членаў арыфметычнай прагрэсіі |
§16, №4.111(а,б), 4.112, 4.117 (у параграфе падрабязна паказаны матэрыял, ёсць рашэнне прыкладаў па складзенаму адгарытму) |
§16, 4.144(а,б) |
21.04 |
Знаходжанне даўжыні акружнасці і плошча круга |
§19, п.1, разабраць параграф, выпісаць асноўныя формулы, выканаць тэст 1 і 2 |
§19, №275 |
22.04 |
Геаметрычная прагрэсія і яе ўласцівасці |
§17, выпісаць асноўныя формулы, №4.122 (а), 4.127(а,б) |
§17, №.4.155, 4.210 |
23.04 |
Знаходжанне даўжыні акружнасці і плошча круга |
§19, п.1, № 276(а,в),281, 285(а,б) |
§19, №276(б), 285(в,г) |
24.04 |
Геаметрычная прагрэсія і яе ўласцівасці |
§17, №4.175(а,г), 4.1774.181(а,б) |
§17, №.4.212, 4.214 |
29.04 |
Формула сумы n- першых членаў геаметрычнай прагрэсіі |
§18, разарбраць алгарытм знаходжання сумы, які прапанаваны ў падручніку, №4.236, 4.237(а,б) |
§18, №4.260, 4.265 |
30.04 |
Сектра і сегмент. Даўжыня дугі, плошча сектара і сегмента |
§19, п.2, с.148 – 151, тэст 3, 4 |
§19, №278(б), 279(б) |
01.05 |
Сума членаў бясконца спадальнай геаметрычнай прагрэсіі |
§19, разабраць практыкаванні, на якіх паказаны алгарытм знаходжання сумы |
§19, №4.266 |
04.05 |
Сума членаў бясконца спадальнай геаметрычнай прагрэсіі |
§19, разабраць практыкаванні, на якіх паказаны алгарытм знаходжання сумы |
§19, №4.296, 4.298 (а,б) |
05.05 |
Абагульненне вывучанага матэрыялу па тэме “Правільныя многавугольнікі” |
§16 – 19, паўтарыць |
§16 – 19, с.163, тэст 1 -3 |
06.05 |
Паўтарэнне. Ліукі і вылічэнні |
|
С.269, №42(б,г), 43(в,г) |
07.05 |
Паўтарэнне. Суадносіны ў прамавугольным трохвугольніку |
Глава 1, §1 – 6, паўтарыць |
Глава 1, §1 – 6, с.169, №5, 10, 12, 15 |
08.05 |
Выразы і іх пераўтварэнні |
|
С.277, №138 (а,б), 139 (а,б) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ількевіч Ніна Міхайлаўна
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|||||
20.04 |
Старонкамайго класа ў Інтэрнеце. Чытанне |
с. 187, № 2а, с. 188, № в,с, 3 а,f (самастойна) |
с. 188, № 3а (вывучыць) |
|||||
22.04 |
Сучасныя сродкі камунікацыі ў маім жыцці. Гаварэнне |
Стр. 189, пр. в, с, е, d; Стр. 208-209, пр. 2-5; |
Стр. 293 (грамат. правiла), стр. 210, пр. 8 (пiсьмова) |
|||||
23.04 |
|
|
Стр. 216-217 (, пр. а,в (вывучыць) |
|||||
25.04 |
Прагноз надвор'я. Чытанне |
Стр. 218-219, пр.3а,b (вусна), пр.с (пiсьмова) |
||||||
29.04 |
Тэмпература ў розныя поры года. Успрыманне i разуменне маўлення на слых |
Стр. 222 пр.с (вывучыць дыялог) |
||||||
30.04 |
Надвор'е i вольны час. Пiсьмовае маўленне |
Стр. 227-228 пр.10 a (прачытаць, разумець сэнс тэксту,адну народную прыкмету вывучыць на выбар)
|
||||||
04.05 |
Надвор'е i адзенне. Чытанне |
Стр. 216-217, пр. 2аbc |
||||||
06.05 |
Прагноз надвор'яя i народныя прыкмеы. Чытанне |
|
Стр.220-221, пр.2acb |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание (рабочы сшытак можна знайсці на сайце Aversev.Media) |
20.04 |
Кітай |
|
ᶳ 15 выканаць заданні ў рабочым сшытку на ст. 44-47 , пыт 1-4 |
23.04 |
Індыя |
|
ᶳ 16 выканаць заданні ў рабочым сшытку на ст 47-49 |
25.04 |
Японія |
|
ᶳ 17, выканаць заданні ў рабочым сшытку на ст 49- 51 |
30.04 |
Мусульманскі свет |
|
ᶳ 18, выканаць заданні ў рабочым сшытку на ст 51-53 |
04.05 |
Лацінская Амерыка. Краіны Лацінскай Амерыкі |
|
ᶳ 19,45 выканаць заданні ў рабочым сшытку на ст 54-56, 121-122 |
07.05 |
Распад каланіяльнай сістэмы |
|
ᶳ 39 выканаць заданні ў рабочым сшытку на ст 109-111 ( рабочы сшытак можна знайсці на сайце Aversev.Media) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
21.04 |
Правы і адказнасць непаўналетніх |
|
ᶳ 17, пыт 1-3 |
23.04 |
Абагульненне па раздзеле ІІІ: «Асоба, грамадства, дзяржава» |
|
выканаць заданні на старонках 158-159( пыт.(1,3,4,5,10)) |
30.04 |
Культура, яе значэнне і функцыі |
|
ᶳ 18, пыт.1-3 |
05.05 |
Элітарная , масавая, народная культура |
|
ᶳ 19, пыт 1-4 |
07.05 |
Медыякультура сучаснага грамадства |
|
ᶳ20 пыт 1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы)
https://yuramet.blogspot.com/ |
Домашнее задание |
20.04 |
Брэсцкая і Віцебская вобласці |
https://drive.google.com/drive/my-drive Выканаць заданні на контурнай карце |
§ 44-45 |
25.04 |
Гомельская вобласць |
|
§ 46, п. 1-3 |
04.05 |
Гродзенская і Магілёўская вобласці |
|
§ 47, § 50 п. 1-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) https://yuramet.blogspot.com/ |
Домашнее задание |
20.04 |
Страваванне ў ротавай поласці |
|
§ 38, п.1-7, с. 153 |
21.04 |
Страваванне ўстраўніку і кішэчніку |
Адказаць пісьмова на складаныя пытанні 1-3 на с. 157 падручніка |
§ 39, п. 1-7, с. 157 |
25.04 |
Будова мочавыдзяляльнай сістэмы. Будова нефрона |
Адказаць пісьмова на складаныя пытанні 1-3 на с. 165 падручніка |
§ 40-41, п. 1-3, с. 168 |
04.05 |
Гігіена мочавыдзяляльнай сістэмы. |
Адказаць пісьмова на складаныя пытанні 1-4 на с. 170 падручніка |
§ 42, п. 1-4, с. 170 |
05.05 |
Будова і функцыі скуры |
Адказаць пісьмова на складаныя пытанні 1-5 на с. 175 падручніка |
§ 43, п. 1-5, с. 175 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) (рабочы сшытак можна знайсці на сайце Aversev.Media) |
Домашнее задание (рабочы сшытак можна знайсці на сайце Aversev.Media) |
21.04 |
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме "Асновы статыкі" |
Запоўніць табліцу на с. 69 (рабочы сшытак можна знайсці на сайце Aversev.Media) |
с. 70 (1-3) (рабочы сшытак) |
22.04 |
Імпульс цела. Імпульс сістэмы цел. Закон завання імпульсу |
адказы на кантрольныя пытанні пасля § 31,32 прыклад рашения задачы с.152, выканаць пр. 24 (1,2,5) https://resh.edu.ru/subject/lesson/1542/start/ §32, прыклад рашэння задачы с.158. выканаць пр.25(3)
|
с. 75 (рабочы сшытак) |
29.04 |
Лабараторная работа № 11 |
|
|
05.05 |
Рашэнне задач па тэме "Імпульс цела. Імпульс сістэмы цел. Закон захавання імпульсу" |
Рашыць 5 любых задач https://drive.google.com/file/d/1ClIHcSeEujUIWLPr88Y9bqXBfTLbkmJZ/view?usp=sharing
|
|
06.05 |
Механічная работа. Магутнасць. Рашэнне задач па тэме "Механічная работа. Магутнасць" |
с. 81 (запоўніць табліцу), с. 84-86 (1-4) (рабочы сшытак)
|
с. 83 (1-7) (рабочы сшытак) (4 задачы на выбар) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
22.04 |
Хімічныя ўласцівасці металаў |
№ 5 |
§ 45, № 8 |
24.04 |
Карозія металаў |
|
§ 46, № 5,6 |
01.05 |
Солі металаў |
|
§ 48, № 2 |
06.05 |
Металы ў прыродзе |
|
§ 49, табл. № 16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
29.04 |
Мадэліраванне ў задачы вызначэння тэмпературных рэжымаў |
§22, с.127 – 130, перейти по ссылке http://inf.sch55.minsk.edu.by/
|
§22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Задания, номера параграфов, ссылки на электронные ресурсы, с помощью которых можно изучить материал (презентации, текстовые файлы) |
Домашнее задание |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|